کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316358 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادوبی یک بروزرسانی امنیتی برای فلش پلیر منتشر کرد

ادوبی به تازگی برای فلش پلیر خود یک بروزرسانی امنیتی جدید به منظور استفاده‌ی کاربران تمامی سیستم‌عامل‌ها منتشر کرده است. این بروزرسانی برای بهبود یک اشکال امنیتی اساسی است. این اشکال امنیتی می‌تواند به هکرها امکان نصب باج‌افزارهای مختلف بر روی سیستم قربانی را بدهد.

ادوبی یک بروزرسانی امنیتی برای فلش پلیر منتشر کرد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بروزرسانی جدید فلش پلیر شرکت ادوبی با نام APSB16-10 منتشر شده که گفته می‌شود برای رفع اشکالات امنیتی است. در صورت نصب نکردن این بروزرسانی، اشکال امنیتی ذکر شده می‌تواند منجر به حمله‌ی آسان هکرها و نصب باج‌افزارها بر روی سیستم قربانی شود. این بسته‌ی بروزرسانی برای کاربران سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس و کروم عرضه شده و از وبسایت رسمی شرکت ادوبی قابل دریافت است.

گفته می‌شود این بروزرسانی، ۲۴ اشکال امنیتی فلش را بهبود می‌بخشد. یکی از این اشکالات (CVE-2016-1019) به هکرها اجازه می‌داد تا بدافزاری را به سیستم قربانی وارد کنند که برای حملات باج‌گیری می‌توانست استفاده شود. نفوذ این بدافزار در سیستم قربانی‌ها بسیار ساده است. شما تنها با باز کردن یک صفحه‌ی وب آلوده به فایل فلش خطرناک، این کد را وارد کامپیوتر شخصی یا لپ‌تاپ می‌کنید و بعد از آن هکرها به راحتی می‌توانند به اطلاعات حساس شما مانند رمزهای عبور دسترسی داشته باشند. این بروزرسانی تنها یک ماه بعد از برورسانی امنیتی قبلی عرضه شده و به نظر می‌رسد مشکلات امنیتی فلش بیش از آنچه که تصور می‌شود باشد.

البته استفاده از تکنولوژی فلش در وبسایت‌ها در حال منسوخ شدن است و بسیاری از طراحان از زبان‌های جایگزین مانند HTML5 برای ساخت تصاویر متحرک استفاده می‌کنند. با این حال هنوز میلیون‌ها نفر از فلش در سیستم‌های خود استفاده می‌کنند و برای مشاهده‌ی این فایل‌ها، فلش پلیر را بر روی سیستم‌عامل خود نصب می‌کنند. اگر شما نیز از کاربران این پلیر هستید، پیشنهاد می‌کنیم هر چه زودتر نسبت به بروزرسانی آن اقدام کنید و اگر هم فلش را به عنوان افزونه‌ای در مرورگر کروم، اینترنت اکسپلورر یا مایکروسافت اج استفاده می‌کنید، بسته‌ی امنیتی را به صورت خودکار در بروزرسانی بعدی دریافت خواهید کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31368 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/24 تعداد مشاهده: 1788
سافت گذر